resident-evil-revelations-2

اطلاعاتی جدید از Resident Evil: Revelations 2 منتشر شد | یک عنوان چند قسمتی

بازی Resident Evil: Revelations 2 مدتی پیش طی نمایشگاه Tokyo Game Show معرفی شد. به تازگی شرکت Capcom اطلاعاتی در مورد این بازی منتشر کرده است.
نحوه ارائه بازی: بازی Resident Evil: Revelations 2 قرار است به سبک چند قسمتی (episodic) منتشر شود. بازی اصلی، هفته به هفته در قسمت های مختلف منتشر خواهد شد که طبق توضیحات ارائه شده، داستان بسیار درگیر کننده و صحنه های واقعا حراس برانگیزی را به ارمغان خواهد آورد. سازندگان برای این بازی، فروش دیجیتالی را مد نظر دارند و همزمان با آمدن آخرین قسمت نیز، یک نسخه فیزیکی که تمامی قسمت ها را در بر دارد، در قالب دیسک به بازار خواهد آمد. در رابطه با بخش داستانی، سازندگان مدعی شده اند که این عنوان بیشترین حق انتخاب را نسبت به هر Resident Evil دیگری ارائه می کند.

در بخش داستانی شما شاهد بازگشت شخصیت Claire Redfield خواهید بود که از وقایع شوم Raccoon City جان سالم به در برده و هم اکنون برای یک سازمان مبارزه با بیوتروریسم، تحت عنوان Terra Save فعالیت می کند. Moira Burton به عنوان دختر Barry Burton نیز حضور دارد. این دو شخصیت طی حمله یک گروه ناشناس به Terra Save بیهوش شده و پس از بیداری خود را در یک جزیره می یابند. حال Moira و Claire با دشمنانی با نام Afflicted مواجه هستند و باید سعی برای فرار کنند.

قیمت Resident Evil: Revelations 2:
هر قسمت، 5,99 دلار قیمت خواهد داشت.
فصل کامل بعلاوه یک سری محتویات اضافه (دیجیتالی) 24,99 دلار قیمت دارد.
نسخه کامل فیزیکی به قیمت 39,99 دلار عرضه می شود و از محتویات اضافه بهره مند خواهد بود. و احتمالا نسخه فیزیکی، مقداری گیم پلی بیشتری را در برخواهد گرفت.

عنوان Resident Evil: Revelations 2 قرار است با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ریت 60 بر روی کنسول های نسل هشت و PC اجرا شود و در اوایل سال 2015 برای PlayStation 4 ،Xbox One ،PS3 ،Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً معادله ی امنیتی را پُر کنید. *