gtav-xone-ps4

Take Two از دلایل نیاز به تهیه مجدد GTA V برای نسل هشت می گوید

به تازگی شرکت ناشر این بازی یعنی کمپانی Take Two سخنانی را در رابطه با نسخه های نسل هشتمی این عنوان گفته که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ما تاکنون توانسته ایم 34 میلیون نسخه از این بازی بزرگ را به فروش برسانیم. ما هنوز فکر می کنیم کسانی هستند که این بازی را برای نسل قبلی کنسول ها خریداری نکرده اند و در حال حاضر از تجربه این بازی بی بهره مانده اند، پس ما فکر می کنیم که نسل هشت می تواند بهترین فرصت برای این افراد باشد تا بتوانند این بازی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. البته شما با خرید نسخه نسل هشتمی این بازی تنها گرافیک بهبود یافته نسبت به نسل قبل را شاهد نخواهید بود بلکه استودیو قدرتمند Rockstars برای بازیکنان حدود 100 ایستگاه رادیویی جدید را نیز اضافه خواهد کرد. همچنین کسانی که نسخه های نسل پیش این بازی را انجام داده اند می توانند وسایل نقلیه و اسلحه های جدیدی را در آن ببینند. بازیکنان در نسخه های نسل هشتم می توانند جهانی بزرگتر، زیباتر و البته ثروتمند تر و پر از جنایت را شاهد باشند و از آن لذت ببرند.

برای بخش آنلاین ما توانسته در مدت کوتاه، موفقیت زیادی داشته باشد. بازیکنان تاکنون زمان زیادی را در این بخش سپری کرده اند. بازیکنان می توانند در نسخه های نسل بعدی بعضی از اشیاء درون این بخش را با پول واقعی خریداری کنند. همچنین بازیکنان نگران به روز بودن این بخش نباشند زیرا تا مدت ها برای این بخش آپدیت خواهد آمد و امکانات جدیدی به آن اضافه خواهیم کرد.

بازی زیبای GTA V در تاریخ 18 نوامبر 2014 برای Xbox One و Play Station 4 و در 27 ژانویه 2015 برای PC عرضه خواهد شد.

مطلب تصادفی

gta-v

تریلر و اطلاعات جدید بازی GTA V بر روی PS4 و Xbox One منتشر شد

راک استار اطلاعاتی جدید از بازی GTA V از نسخه های PS4,Xbox One و PC …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً معادله ی امنیتی را پُر کنید. *