sunset-overdrive

امتیازات Sunset Overdrive منتشر شد

Sunset Overdrive یکی از بازی های انحصاری کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One می باشد. بازی شوتر سوم شخص که توسط استدیو Insomniac Games ساخته شده است.
داستان این بازی جهان آزاد، چنین است که در سال 2027 شرکتی به نام FizzCo یک نوشیدنی انرژی زا بسیار محبوب را تحت عنوان OverCharge Delirium XT عرضه می کند. حال این نوشیدنی تمامی افراد را به یک موجود هولناک جهش یافته تغییر داده است و یکی از کارکنان FizzCo در این میان سعی دارد که با بازماندگان از شهر Sunset بگریزند.

در ادامه شما شاهد امتیازات و نظرات منتقدین هستید:

 

Joystiq -100/100

صرف نظر از صحبت هایی که می شود، اسلحه هایی که انتخاب می کنید، قابلیت هایی که برای خود چینش می کنید، Sunset Overdrive گزینه های بسیار زیادی را در برابر شما برای انتخاب می گذارد. مهم نیست چه می پوشید، چه اسلحه ای در دست دارید یا به چه سبکی بازی می کنید، همه چیز در این عنوان ارزشمند است.

Power Unlimited – 96/100

Sunset Overdrive سرگرم کننده ترین بازی است که تا کنون در سال جاری من انجام داده ام. ترکیبی خارق العاده از بهترین عناصر موجود در دیگر عناوین جهان باز به علاوه سیستم سفر بسیار عالی در کنار طنز و طراحی منصحر به فرد.

Polygon – 90/100

بهترین مورد در رابطه با Sunset Overdrive این است که چطور با علاقه تمام محتویاتش را بدون اغراق ارائه می کند. آزادی که در آن وجود دارد همه گیر است.

IGN – 90/100

بزرگ، زیبا و بسیار سرگرم کننده. هیچ وقت حرکت از نقطه A به B در عناوین جهان باز به من انقدر لذت نداده است. این بازی یک سری از بهترین و سرگرم کننده ترین لحظاتی را به ارمغان می آورد که من در Xbox One تجربه کرده ام.

GamesBeat – 85/100

ظاهر، حس و صدای این بازی بر من غلبه کرده است. صرف نظر از ساختار مراحل و بخش دفاع از قلعه مضخرف، این دقیقا همان شوتری است که من از نسل جدید انتظار دارم.

Destructoid – 85/100

Sunset Overdrive شاید از مشکلاتی برخوردار باشد که در اکثر بازی های جهان باز مشهود است و داستان آن چنگی به دل نزند، اما یک بازی بسیار سرگرم کننده و رنگارنگ می باشد.

GameSpot – 80/100

Insomniac Games یک بازی عالی را با Sunset Overdrive خلق کرده است. از داشتن مشکلات کوچک مبرا نیست اما انقدر سر شما گرم می شود که همه چیز را به فراموشی خواهید سپرد. شما می توانید آن را با بازی هایی همچون Crackdown،Tony Hawk’s Pro Skater و Ratchet and Clank مقایسه کنید اما محصول نهایی دستاوردی می باشد که تماما منحصر به فرد است.

مطلب تصادفی

Xbox-GWG-November-2022

بازی‌های رایگان نوامبر 2022 برای اعضای گلد اکس‌باکس

شرکت مایکروسافت عناوین رایگان سرویس گلد و گیم‌پس التیمیت اکس‌باکس برای ماه نوامبر 2022 را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً معادله ی امنیتی را پُر کنید. *