اخبار ps4

آیا PS4 پشتیبانی PS3 را از بین می برد

با انتشار اخبار رسمی شرکت سونی در رابطه با آماده شدن کنسول بازی جدید PS4 بطور کلی بازار جهانی بازی تغییر کرد.اخبار حاکی از آن است که نسخه های جدید بسیاری از بازی های معروف برای پلی استیشن 4 در دست طراحی هستند.حالا برای بسیاری از افراد این سوال پیش خواهد آمد که آیا تولید بازی جدید برای پلی استیشن 3 متوقف می شود و یا اینکه پشتیبانی رسمی شرکت سونی برای بروز رسانی ها و ساخت قطعات جانبی متوقف خواهد شد؟ “لطفا متن کامل را در ادامه مشاهده بفرمایید”

در پاسخ می توان به تاریخچه شرکت سونی اشاره کرد.این شرکت در گذشته با منتشر کردن کنسول های جدید نتهنا پشتیبانی کنسول های قدیمی را قطع نکرد بلکه بصورت رسمی و از طریق فروشگاه های آنلاین خود بازی های جدید کنسول های قدیمی را نیز منتشر می کرد.حتی اکنون نیز بازی های PS1 را به فروش می رسانند.درضمن PS4 مانند سایر کنسول های PS می تواند بازی های کنسول های قدیمی را اجرا کند و همین نشانه ای است که شرکت سونی قصد ندارد فروش بازی های کنسول های قدیمی را قطع کند.درضمن بیشتر شرکت هایی که برای PS بازی طراحی می کنند متعلق به شرکت سونی می باشند , بنابراین پشتیبانی کنسول پلی استیشن 3 در بخش بازی ها حتما پای برجا خواهد ماند.

مطلب تصادفی

PS-Plus-Games-October-2022

عناوین رایگان اکتبر 2022 برای اعضای پلی‌استیشن پلاس

طبق روال گذشته، سونی از بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس این ماه میلادی (اکتبر) نیز …

6 نظرات

  1. من تازه ps3 گرفتم و خیلیم ازش راضیم و یه چیزی منو خیلی ناراحت کرده بود که اینکه دیگه براش بازی نمیزن بعد از چندتا احقیق دیدم که درست نیست حالا حالا ازش پشتیبانی میکنن خیلی خوشحالم کرد واقعاا دمشون گردم روحیه گرفتم. اگه این حرف درست باشه که غوغا میشه چون من طرفدار سونی ام کارش خیلی درسته

    • مبارکتون باشه. بله هرچند که احتمالا تعداد بسیار اندکی بازی جدید برای این کنسول منتشر بشه، ولی پشتیبانی کردن از کنسول قبل کار پسندیده ای هست.

  2. متشکرم از مطلب زیبا تون من هم تازه سونی۳ گرفتم فقط یک سوال داشتم چند سال پشتیبانی میشه امکان داره هر سال که بازی جدید میاد برای پلی استیشن ۳ هم حتما بیاد با تشکر

  3. حدودا دو سه سال دیگه شاید پشتیبانی کنه ولی دیگه چندان بازی جدیدی نمیاد براش!

  4. سلام مثلا میشه بازی های کنسول ps4رو روی ps3 اجرا کرد یابلعکس

    • سلام نه (mahdi) چطور ممکنه بازی های نسل جدید روی نسل قدیم اجرا شه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً معادله ی امنیتی را پُر کنید. *